سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمایی جامع برای انتخاب بهترین تور فرانسه

می‌توان گفت فرانسه، شناخته‌شده‌ترین کشور اروپایی نزد ایرانیان است. به گزارش آژانس خدمات مسافرتی ایوار، مجری تور اروپا، طی 10 سال اخیر، فرانسه و شهر پاریس، پر تقاضا‌ترین سفر در میان سایر کشور‌ و شهر‌های اروپایی بوده است، بالاتر از ونیز، بارسلون و رم!

سابقه ارتباط بین ایران و فرانسه

 به دوران خیلی دور بازمیگردد اما سفر پادشاهان قاجار (ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه) به فرانسه، توجه ایرانیان را بیش از پیش معطوف این کشور کرد؛ در نتیجه نه تنها صاحب منصبان دولتی و اقشار مرفه یا ماجراجوی ایرانی به فرانسه سفر کردند، بلکه فرانسه نیز از این فرصت برای توسعه زبان و فرهنگ خود در ایران بهره برد. اعزام اولین گروه‌های دانشجویی به این کشور و سایر مراودات فرهنگی و ادبی دیگر، فرانسه‌ را بیش از سایر کشور‌های اروپایی در نظر ایرانیان آشنا ساخته است.

ایوار به عنوان اولین برگزارکننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور (WFTGA ) در ایران، این افتخار را دارد که میزبان حرفه‌ای‌ترین راهنمایان کشور در سفر‌های خود باشد. راهنمایان ایوار از تهران تا تهران و در تمامی لحظات سفر، در کنار مسافرین حضور دارند و تمام تلاش خود را برای لذت و آسودگی بیشتر همسفران به کار می‌بندند. اکثر راهنمایان ایوار، مدرسین دروس مختلف حوزه گردشگری در سازمان‌ها و موسسات گوناگون هستند و همگی علاوه‌بر دارا بودن مدرک بین‌المللی تورلیدری از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی، دوره‌های داخلی راهنمایان ایوار را گذرانده‌اند.

بعضی ‌تورهای ایوار (مانند تور فرانسه، سوئیس و اسپانیا) به صورت سری در تمام طول سال یک هفته درمیان اجرا می‌شود. سایر تورهای ترکیبی اروپا نیز با توجه به فصل، برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد. به دلیل حسن سابقه در اجرای تورهای اروپایی، ایوار، آژانس مسافرتی مورد اعتماد بسیاری از سفارتخانه‌ها نظیر فرانسه، سوئیس و اسپانیا است که روند دریافت ویزای شینگن برای شما را آسوده می‌سازد. غیر از مسیر‌های اروپا، بعضی مسیر‌های خاص نظیر کانادا، کره جنوبی، ژاپن، آفریقای جنوبی، سریلانکا، کوبا، برزیل، استرالیا و ... در سبد محصولات ایوار قرار دارد.

اگر تمایل به تورهای گروهی ندارید

 می‌توانید سفر خود را قالب تورهای انفرادی انجام دهید. تورهای انفرادی بنا به سلیقه‌ شما برنامه‌ریزی شده و انتخاب ایرلاین، ساعت پرواز، هتل محل اقامت و ... متناسب با اولویت شما انتخاب می‌شوند. در تورهای انفرادی نیز می‌توانید از خدمات ویزای شینگن استفاده نمایید.

خدمات رزرو هتل‌های داخلی و خارجی نیز به صورت آفلاین و آنلاین توسط ایوار ارائه می‌شود. تمامی پرداخت‌ها مانند سایر خدمات وبسایت ایوار به صورت ریالی و با کارت شتاب انجام می‌پذیرد و وچر شما بلافاصله صادر و قابل استفاده خواهد بود.

از آنجایی ‌که خرید بلیط اتوبوس داخل اروپا برای مسافران ایرانی از طریق کارت‌های اعتباری مقدور نیست، شرکت ایوار با همکاری شرکت فلیکس باس این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم نموده است. ایوار به عنوان تنها نماینده رسمی کمپانی فلیکس باس در ایران از سال 2019، امکان خرید بلیط اتوبوس در 28 کشور اروپایی را مهیا کرده است. شما می‌توانید در هر نقطه از اروپا سفر زمینی خود را آغاز و از مسافرت خود لذت ببرید.

بیمه مسافرتی ابزاری مناسب برای حفاظت از سلامتی در برابر اتفاق‌های غیر منتظره در سفر است، به‌طوری که می‌تواند هزینه‌های مالی و استرس‌های ناشی از آن را در مسافرت کاهش دهد. ایوار با همکاری بیمه سامان، اقدام به صدور بیمه‌ مسافرتی می‌نماید. بیمه مسافرتی، یکی از خدماتی است که در پکیج‌های تورهای گروهی این شرکت قرار دارد؛ پس اگر مسافر ما هستید، نیازی به تهیه بیمه‌نامه مسافرتی نخواهید داشت.

ایوار در راستای رسالت اجتماعی خود، با همکاری فصلنامه گیلکمش، اقدام به تهیه و تولید کتاب‌هایی تحت عنوان «رویای سفر» نموده است. در گام نخست این فعالیت، کتاب «رویای سفر؛ پاریس» تهیه و به مرحله انتشار رسیده است. هم‌اکنون کار کتاب «رویای سفر؛ ایتالیا» به اتمام رسیده و در مرحله انتشار قرار دارد. همچنین «رویای سفر، سوئیس» گام بعدی ایوار در سری کتاب‌های رویای سفر خواهد بود.

ایوار به عنوان نماینده رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران (از سال 92)، اقدام به صدور گواهینامه بین‌المللی یک ساله و سه ساله به صورت آنی می‌نماید. صدور گواهینامه در دفتر ایوار و کمتر از سی دقیقه انجام خواهد شد و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله گواهینامه ایرانی، اجباری می‌باشد.

 

منبع