سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده بهینه از زمان در زیارت به سوئیس

تورهای نمایشگاهی نیز در قالب گروه و به قصد بازدید از یک نمایشگاه در کشور‌های اروپایی اجرا می‌شوند. البته برای استفاده بیشتر از سفر، پکیج‌های تورهای نمایشگاهی به نحوی برنامه‌ریزی می‌شوند که غیر از نمایشگاه، فرصت بازدید از هایلایت و جاذبه‌‌های شهر مقصد را نیز داشته باشید.

تور فرانسه، تور سوئیس و اسپانیا؛ پرطرفدارترین مقاصد اروپایی ایوار به حساب می‌آیند. بعضی ‌تورهای ایوار (مانند تور پاریس) به صورت سری در تمام طول سال یک هفته درمیان اجرا می‌شود. سایر تورهای ترکیبی اروپا نیز با توجه به فصل، برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد. غیر از مسیر‌های اروپا، بعضی مسیر‌های خاص نظیر کانادا، کره جنوبی، ژاپن، آفریقای جنوبی، سریلانکا، کوبا، برزیل، استرالیا و … در سبد محصولات ایوار قرار دارد. اگر تمایل به تورهای گروهی ندارید، می‌توانید سفر خود را قالب تورهای انفرادی انجام دهید. تورهای انفرادی بنا به سلیقه‌ شما برنامه‌ریزی شده و انتخاب ایرلاین، ساعت پرواز، هتل محل اقامت و … متناسب با اولویت شما انتخاب می‌شوند. در تورهای انفرادی نیز با استفاده از خدمات پرواز و هتل، می‌توانید از خدمات ویزای شینگن استفاده نمایید.

در همه‌ جای دنیا به یک اندازه بر روی قیمت رزرو هتل تاثیرگذار است؛ برای مثال نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری یا قرار داشتن هتل در بافت مرکزی شهر، باعث افزایش قیمت کرایه اتاق در هتل است؛ اما به خاطر داشته باشید که علاوه بر  این موارد، به طور کل قیمت هتل در اروپا به دلیل هزینه‌‌های بالای نگهداری بالا است.

در بین کشور‌های اروپایی، بلغارستان، ارزان‌ترین هتل‌ها را ارائه می‌کند اما به طور متوسط در سایر کشور‌های اروپایی به ازای هر نفر، باید هزینه‌ای بین 75 تا 150 یورو به ازای هر شب اقامت برای یک نفر را کنار بگذارید. این هزینه برای هتل‌های لاکچری بین 150 تا بیش از 350 یورو به ازای هر شب متغیر خواهد شد.

ایتالیا در کنار فرانسه، جزو محبوب‌ترین مقاصد برای ایرانیان در حوزه شینگن به حساب می‌آید. با توجه به آب و هوای مناسب این کشور در تابستان، یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای یک سفر به یادماندنی خواهد شد. در حال حاضر تمامی تورهای ایتالیا ایوار به صورت ترکیبی با کشور‌هایی نظیر سوئیس یا فرانسه برگزار می‌شود که فرصت مناسبی برای استفاده بیشتر از زمان شما خواهد بود. قطعا بازدید از ونیز رویایی و شاهکارهای تاریخی رم هرگز از خاطرتان نخواهد رفت.

همچنین در نظر داشته باشید به طور کلی ماه جولای گران‌ترین ماه و ژانویه ارزان‌ترین ماه برای کرایه هتل اروپا به حساب می‌آید. پس اگر مسافر تور سوئیس، اسپانیا، فرانسه یا آلمان هستید، بدانید که هزینه‌ی بالایی را باید بپردازید.

برای تور سوئیس، ما یک سفر خاص را به شما پیشنهاد  نمی‌کنیم، بلکه می‌توانید از پکیج متنوع سوئیس، تور‌های کوتاه‌مدت، ترکیبی و یا بلند‌مدت را انتخاب کنید. کوتاه‌ترین سفر سوئیس ایوار 7 روزه و به مقصد دو شهر زوریخ و لوسرن است. تور دور سوئیس 9 روزه نیز از دیگر انتخاب‌های شماست که علاوه بر زوریخ، ژنو و اینترلاکن را نیز در برمی‌گیرد.

همیشه استقبال از سفر در فصل‌های بهار و تابستان بیشتر است. شاید غیر از گرمای هوا، تعطیلی مدارس در تابستان، یکی دیگر از دلایل اصلی استقبال از تورهای تابستانی باشد. ولی مگر می‌شود از زیبایی‌های کوهستان‌های پوشیده شده از برف در تور سوئیس زمستان لذت نبرد؟ در ادامه، تجربیاتی از سفر‌ در پاییز و زمستان آژانس ایوار را برایتان بازگو می‌کنیم که شاید دیدگاه‌تان را نسبت به سفر در این فصول عوض کند.

در فصول پاییز و زمستان، شما لحظاتی را تجربه می‌کنید که شاید کمتر کسی آن‌ها را لمس کرده باشد. هر فصلی زیبایی‌های خاص خودش را دارد، پس این تصور که فقط در بهار و تابستان می‌توانید از زیبایی‌های مقصد لذت ببرید را فراموش کنید. کشور کوهستانی سوئیس اگرچه در زمستان کمی سرد‌تر از سایر کشور‌های اروپا نظیر اسپانیا و ایتالیا (و البته گرم‌تر از کشور‌های اسکاندیناوی) است، در زمستان، تصاویر کارت پستالی را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشند. زیبایی طبیعت در اسپانیا و فرانسه به هیچ عنوان کمتر از تابستان نیست.

آژانس هواپیمایی ایوار، به عنوان مجری مستقیم تور اروپا، در حال برنامه‌ریزی برای سفر‌های نوروز 1402 جهت اجرای تور سوئیس، فرانسه، اسپانیا و سایر مقاصد گردشگری اروپایی است.

 

منبع: فارسی بلاگ